W przypadku, gdy linie lotnicze zagubią bagaż, dotrze on z opóźnieniem lub podczas przeładunku dojdzie do uszkodzenia walizki mamy prawo do odszkodowania. Nie jest ważne, czy był to lot tradycyjnymi liniami, z tanim przewoźnikiem czy czarterem. W każdym przypadku można złożyć reklamację. Przepisy nie precyzują czasu na reklamację zaginionego bagażu, ale już w przypadku zniszczenia, pasażer ma 7 dni na wysłanie reklamacji, a w razie opóźnienia bagażu – 21 dni. Przepisy dotyczące odszkodowania z opóźniony, zniszczony lub zgubiony bagaż reguluje Konwencja Montrealska.

Jeżeli linia lotnicza zgubiła, zniszczyła, lub dostarczyła z opóźnieniem Twój bagaż, wypełnij poniższy formularz, a my uzyskamy dla Ciebie odszkodowanie.

 

Formularz

Imię i nazwisko pasażera

Kontakt telefoniczny

Kontakt mailowy

Linia lotnicza

Numer lotu

Data lotu

Miejsce wylotu

Miejsce przylotu

Uwagi dodatkowe

Skąd wiesz o naszej ofercie?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dla potrzeb niezbędnych do realizacji postępowania odzyskania odszkodowania. Jednocześnie potwierdzam, iż zapoznałem się z regulaminem.